Thursday, May 8, 2008

Selamat Hari Ibu



4 hb 5 2008, Ahad lepas, korang ingt x hari tu ialah Hari Ibu? Aiseh, gua sendiri x ingt daaa~. Dan yg buat teruk lagi, gua x tau pun 4 hb 5 tu, ialah hari Ibu...aiseh...sori la mak...bukannya saya x ingt, tp mmg x tau pun tarikh keramat tu sbnarnya, tarikh Hari Ibu...hahahahaha...hm,kalo beffday mak gua,mmg gua ingt arr...tu x boleh miss punya...




Thnks to Elaine,sbb dia yang remind gua pasal Hari Ibu nie. To be honest, gua tau je Hari Ibu tu,cuma x tau jer bila tarikhnya...yang gua tau, tarikh gaji bulanan Efogen & tarikg buffday mak gua jer..hahahaha...Elaine ada bgtau, "jgn lupa wish ahad nnt,yek.." so...thanks to her again,gua berjaya jgak Wish kt mak gua..wohoooo.....terasa syahdu plak...rilek..rilek..Well,thnks a lot ,Elaine, yang merangkap HR tpt gua keja, merangkap partner smoking gua, merangkap partner speaking English gua n merangkap partner utk sembang-sembang pasal movie..haahaha...I really owe U! And as for my mum, anakmu nie tengah kering arr...xde sen nk beli hadiah..biasa la..hidup di perantauan..(cheewah,macam gua nie gi study kt oversea plak,padahal keja kt KL jer )..So, as a simple token from me, terimalah karikatur sy yg x seberapa nie..and I hope u like it,mum!



And again, Happy Mother's Day~ :)




1 comment:

Anonymous said...

Ecceli, masa ko post artikel 'Selamat Hari Ibu' ni, ko masih belum terlambat lg. Hari Ibu is on May 11th and Father's Day is on June 15th...Pembetulan.He2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...