Thursday, May 8, 2008

Untuk Tontonan Umum

SET BLUESTIN GUA

  • Armor - Bluestin fullset (Adept) full set
  • Mantel - Epoulet of Fighter+4
  • Weapon - Great Sword of Adept+2 (Skill Exp +6)
  • Lvl - Rahsia (takut nnt korang gelakkan gua..haha)









SET TITANIUM GUA

  • Armor - Titanium Fullset+5 (Lvl 1 Slotted)
  • Mantel - Epoulet of Fighter+5
  • Weapon - ShadowTitanium Great Sword+4 (Lvl 1 Slot)
  • Lvl - ??? (Rahsia..gua N0ob lg maa...)
















hahaha..korang musti x paham kn,apa la purpose gmbo-gambo nie ditempek dalam blog gua...hahaha...well,kalo korang x paham,gua x dapek la nk nolong...tapi, khasnya untuk orang-orang yang paham, especially Am (Hazrin Izham), teruskn usaha anda. Gua tunggu lu pakai Tita..nnt kita bley sama-sama lepak dalam Ruins of the Dead..hahahahaha....alamak,dh pukul 2 lebey arrr...esok nk keje plak..aduss....gua "selam" dulu...


------------ CHIAW ----------

3 comments:

Unknown said...

siot jer. game per ni weh? cam syok je.hahahahahaha. tak ajak aku pun, ini tak adil la.

Anonymous said...

memang padu!
jgn risau saudara replicator..
lagi 2,3 livel aku bleh pakai titanium..ah ah..skang tgh livel skill dulu..ha ha..
padu!..

~butterain d' blader

fuza said...

waahhh...ade blog jugak...
tp xtau nk komen ape...sebab bidang ni kurang arif la...
just two things for sure...
kaki bola n gamers...
ehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...