Monday, November 3, 2008

Live Life to The Fullest...Camno?

hey dudes! WAZZUPPPP.........................

it's been what? almost 3 month? blog gua nie dh x bersentuh.Sekali pikir punya pikir, macam blog gua nie nk mati dh la plak....tapi, sayang jugak nk biaukan. xpe, layan jer la....bukan ape...i've been very busy lorr...bz nk kene wat tu...wat ini...lgpun macam2 problem gua tgh facing nie...mak gua lagi..personal gua lagi...damm*t...cemana nk live live to the fullest kalo asek jiwa kacau jer nie...

tengah gua dok browsing2 kt opis (mode xde keje), gua ternampak poster nie,describe pasal cemana nk hidup dengan sehat dengan jantung yang dasat....hahahhaa....cam sial jer ayat nie gua rasa...tapi,gud la jugak...something yang at least bleh gua share dengan lu orang, khasnya perokok2 tegar kt luar sana...(ceh!gua pun sama jugak...). Kalo lu orang ada masa, usyar2 la poster nie...renung2kan dan selamat beramal! :)






p/s: kalo gambo nie kocik,pandai2 la korang besaukan...banyak inisatif la..xkan itu pun gua kena ajar...hahahahahaa....(apahal post gua kali nie cam kind-hearted sgt?pelik ahh)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...