Friday, April 22, 2011

En.Fakhri pada kehidupan yang lepas.



“Brader, nie notebook lama saya. Part-part macam RAM dengan battery elok lagi. Kamu amik la…”

En.Fakhri menghulurkan DELL Inspiron | 640m lamanya kepada gua. Gua terkebil-kebil.

“Eh…betul ker nie bos?” gua double komfem balik dengan nada girang.

“Amik jer la...notebook kamu tu slow dan tahap siput babi merangkak dah. Upgrade sket RAM tu. ” tegas beliau sambil mengkeronyok kotak Winston merah yang dah kehabisan ‘isi’.

***

Mata gua berkaca. Tangan kanan gua tak henti-henti mengesat lelehan air mata kegembiraan. Dengan dada yang sebak, gua mencapai toolbox kepunyaan budak-budak operation untuk menjalankan misi ‘naik taraf’ ini.

Satu scene dari Transformers II : Revenge of The Fallen  dengan tak semena-mena bermain di fikiran gua.

Tidak syak lagi, En.Fakhri adalah sebuah JetFire pada kehidupan yang lepas!

Behold!


gambar dicedok dari Anime Collection

2 comments:

Unknown said...

wah...hadiah besday eh..

farahsuradi said...

hahahaha....tahniah2(dgn nada kegembiraaan)..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...