Wednesday, April 30, 2008

I'm Back !!!!



HOLLA!!..IF YA HEAR ME~...cheewah...it's been a while since February (kalo x salah gua la)...
gua x menyemak posting dalam blog gua nie...pergh...dh dekat 2 bulan dh blog kesayangan gua nie gua tinggalkan dia dalam keadaan yang tidak ber"edit" dan tidak ber"post"..hahaha...kalo la blog gua nie kucing belaan,dh lama dia mampos dh...

Well,lately nie gua bz arr...banyak keje-keje gua yang bertimbun x dapek nk dihabiskan dalam masa yang singkat..so,kena la berkorban sket..selama dua bulan nie, gua x rasa tergerak hati langsung nk posting2 dalam menda alah nie...malas arrr...yeah!I must admit, sejak Arsenal diambang kejatuhan nie...gua rasa berat sangat tangan gua nk menaip2 review game drg...ekceli,bukan la jatuh sgt pun...cuma lately nie, the squad banyak game yg seri..kadang2 game yang bleh bajet menang pun seri....seri jer memanjang...pastu Champs League plak x lepas...kandoss dgn Liverpool arr plak..lagi arr gua panas camnieh...well..itu yang membuatkn gua malas nk memposting2 nie..hahahahhaa...cam sial jer ayat...

Well,i'm back..and I'm all fired up to post all scenarios yang berlaku di sekeliling gua..Mabin arr nie buat gua tergerak hati nk mengupdatekn blog nie..asal jmpa dia jer...soklan yg sama dia dok tnya.."wei zaril..blog hang nie,xdak post baru ka?bla...bla..bla..."adeh...sekali sekala bleh arr gua kasik alasan,tapi kalo dh namblas kali,pergh...panas jgak telinga nie..yela..yela...nie gua tgh post ahh nie....

Semasa ketiadaan gua..(hahaha...ketiadaan la plak..mcm la aku pi outstation kt hulu mana ntah,smpi xleh nak online..padahal 24/7 gua online jerrr), banyak benda yang menarik dan x berapa nk menarik, berlaku.Antara yang gua bleh "ke-chap" (catch-up) sedikit sebanyak adalah...
  1. Nabil dh jadi Juara Raja Lawak Musim Ke-2.
  2. Arsenal berjaya beat AC MILAN at their own turf.hebat tuh! Arsenal is now, the first English club yang berjaya kalahkan Milan kt San Siro..pergh...catat sejarah tu...2-0 beb! menangis Gattuso..hahahahahha....
  3. Opis tmpt gua keja dh tambah lagi 2 orang awek baru (staff baru..hahaha...gatal sungguh.i'm drooling all over my keyboard...)
  4. Beto,Bob,Abe dgn Ayie skang dh bukak kompeni sendiri...waaaa...best arr lu orang...caya la...tabik spring gua kt lu orang...bagus bagus..kasik ramai sket orang melayu dalam bab2 bisnes nie...
  5. Pargek dh bertunang dgn awek dia...pergh...dh jadi tunang orang arr lu skang,bro!
  6. Arsenal kalah dgn Liverpool (Agg:5-3) di guarter-final Champions League 2008..cess!^%#(&^%(@..hancur lebur harapan gua nk tgk Arsenal pegang title "King of Europe"..isk..isk..isk...xpe..lain taun ada lagi..
  7. Fabregas akan ada Show sendiri..The Cesc Fabregas Show..fullamakatak!dasat tuh!..
Dan ada lagi la benda-benda yang dh berlaku,yg x dpt gua list kt sini...gila dowh kalo nk list semua..mau makan 2-3 space jugak la...penat ahh camnie..xpo..xpo...lain tahun gua list detail2 munyerrr....well, gua dh bersemangat nk menghidupkan kembali blog mangkuk gua nie..so,Mabin..Pion..Peem...dan yg lain2 yang penah baca blog gua nie...korang bleh arr post komen2 yang x berapa nk membina sgt pas baca pos-pos gua nnt..(tu pun kalo korang nk post feedback la..)

Adehh...lapo arr plak...rasa macam nk melantak jer malam nie...tapi,gua kena disiplin...gua nk buktikan diet gua nie bukanlah jus pieces of crap!!..eh!apsal gua melalut plak nie...bab2 diet nie..lain taun gua cerita! k la...gua chiawwww dulu....

WALLAWEHHH~.........................................................................................

p/s: Gambo tengkorak terbakar nie,xde kena-mengena dengan post nie sbnarnya...saja gua letak dalam post nie...nmpk cantek arrr...hahah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...