Wednesday, September 23, 2009

I'm Back (2nd Coming)



SSSSSSSSuper!!!!!!!!!!!

Orale Homies!What's crackin', dudes?

Well...it's been quite a while since my last post in this punk@$$ blog nieh (quite a while ker...dh almost a year tuh! dasar pemalas..ceit!) ..hahaha..bukannya apa..seperti artis-artis yang sering memberi alasan-alasan stereotaip seperti:
  • 'Kami cuma kawan biasa aje..x lebih daripada itu'
  • 'Saya seronok bekerja dengan Scha..'
dan lain-lain, gua pun ada alasan stereotaip gua tersendiri jugak...hahaha...nie alasan gua:

  • 'Gua memang MALAS'
Amacam? gua punya alasan tu, konkrit x? direct/straight forward..kalo korang rasa ada maksud tersirat disebalik tuh!..gua xleh nk kata apa la..pandai2 la korang judge sendiri...Phew!..setahun gua x bukak blog gua nie...bersawang woooihhh! rasa mcm nk tutup jer akaun blogspot nie..tapi, ntah pasaipa, haritu gua ada chat dengan member gua, ex-soksek..AFAM, saja jer sembang-sembang dengan kawan lama..sembang-punya sembang, ada la terbangkit isu blog..dia kata, dia ada blog jugak..so, dia kasik la link kt gua,soh gua rate! dia pnya blog...mak aihhhhh...dasat syial!..best btul baca..! rasa mcm baca diari hidup dia plak...dia punya luahan tu..mmg setulus jiwa menggamit rasa la...apa yg dia nk sampaikan tu..gua dpt rasa...hahahha...(up! lebih sgt nie..belanja aku sate pat blas cucuk weiii!). Ni URL blog member gua tuh..kalo korang rasa bosan-bosan, malas nk wat keja kt opis, terlintas niat di hati nk mengulorr, copy link nie, paste kt browser korang!
http://afams-chan.blogspot.com/

Banyak benda yg dh berlaku sepanjang setahun gua tanpa sebarang posting dalam menda alah nie..ada yg best asbestess...ada yg suxxxxxxxx...ada yg elok..ada yang x elok ...kalo nk diceritakan, mmg berlambak..smpi Hari Gawai tahun depan pun x habih..Well, gua rasa tengah bersemangat gila nih! sejak dua menjak berkecimpung balik membaca blog orang..tgk blog orang..cantik2 jer...apsal la blog gua nie macam syial..x kreatif langsung...gua rasa nie mesti sebab masa buat degree dulu...gua amik IT Networking..kalo gua amik IT Interactive Media..mesti dh kartunis dh gua skang...hahahahahahaha...

Well, semangat gua nie..x tau la smpi bila bertahan...kadang2, gua nie macam suam-suam bulu cipan jugak..kejap jer semangat..satgi lagi pat jam, hilang la semangat tuh!..kembali ke entiti asal...PEMALAS..hahaha..kalo la gua nie Shikamaru, kan best..pemalas-pemalas pun, dpt jgak jadi Chuunin..dasat tuh! jadi Strategist Konoha...hahahahahah..such a pain in the @R$e !!

p/s: AFAM, gua up hang gila-gila nih!..kena ada komisen baii..




1 comment:

Afams Chan said...

Tu diaaaaa....kipas aku nampak?!Hehehe, nak suruh aku blanje makan ke? Boleh,tarak hal!! Kalo nak mkn,meh rumah aku,tambah lak bulan raya nih. Hehehe..Takpa, nanti next entry aku up hang lak..hehe

Bagi aku sebenonye bes berblog ni..since akupun jenis x pandai nk face to face dgn org bila sedih ke,gumbira ke, bengang ke so dgn care ni la aku luahkan..at least bg hati tu puas..hehe..soal psl jadi tumpuan umum ke tak since sesape je bole bace tu aku tolak blakang..ade aku kisah..? huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...