Wednesday, April 7, 2010

Malas Tahap Cipan




Semekom... DUDES!!..(*uhuk *uhuk...sambil dok 'clear' sawang-sawang kt blog gua nieh)

Dalam dok banyak keja kt opis nie...tetiba jer tergerak hati nk click gua nyer blog link bookmark toolbar kt Mozilla gua nie. Hahaha...pikir-pikir balik, lawak gila ahh..last post gua February lepas...bapak ahhh...lama giler gua tak update menda alah nie...teringat member2 blog gua mcm AFAMS, PEEM dan yg lain-lain. Dulu masa zaman2 gua aktif berblog nie...asal lupa nk post seminggu jer...musti individu2 diatas mula sound-sound...

'Update blog wehhh....dah bersawang dah tu...'

Agaknya derang pun dah malas nk remind gua kot...sekali remind, mmg la jalan...2-3 kali nk remind..lama2 drg pun fedap...hahaha..sorry guys...gua mengaku gua mmg pemalas...idea ada nk post...cuma effort untk nk log-in jer x kesampaian...(bapak malas tahap gaban ahh gua nih, smpi nk login blog sendiri pun x mampu). Entah arrr...kalo dipikir2 balik, banyak benda yang berlaku di sekeliling gua nie..boleh jer nk gua tumpahkan sumer yg berlaku depan mata gua nie dalam blog...tapi disebabkan penyakit 'stereotaip' nie...buat gua jarang ada mood...hahaha.

Sepeninggalan gua sekejap dalam arena berblog nie..banyak benda yg dh berlaku di sekeliling gua. Ada yang berjaya ubah nasib gua..ada yang berlaku sebagai pengetahuan am..ada yang berlaku sekadar utk semak mata. Entah la...the world keeps changing..so do people,kn?Antara changes2 penting yang gua ingat:

  1. Kecik menang Raja Lawak Musim Ke-4. Adehh..mati2 gua target Alex.
  2. Allahyarham Din Beramboi meninggal dunia...R.I.P Bro Din..semoga roh beliau diletakkan dikalangan orang-orang yang beriman.Amin..
  3. Gua dah bertunang dengan Hani Radiah Binti Hassan Shaari. Alhamdulillah...x lama lagi, gua bakal meninggalkan alam bujang...bosan ahh hidup sorang...pasnie nk hidup berdua orang plak...keh..keh..keh...
  4. Edge menang Royal Rumble 2010. But then, kalah dgn Jericho kt WrestleMania-26 for the World Heavyweight Title.Aduhhh...
  5. Gaji gua dah naik...hahaha...(gelak dgn nada riak)
  6. Keta Peem eksiden masa on the way nk pi kenduri Muiz...I'm sorry to hear dat, dude!
  7. Mmber seperjuangan gua, Yazid Masol a.k.a Kambin dah pakai Kia Sorento..bapak gempak gila..damn~
  8. Mmber gua jugak, Khairul Hadi a.k.a Germocks dah angkat Superbike..syiallll..hebat gila..gua x ingat model apa...tapi, nnt gua post gmbo dia dalam blog nieh..
  9. Tok gua tengah nazak. Dah 2 minggu dia kene stroke. X smpi hati gua nk tgk dia dalam keadaan camtu..condition dia skang buat gua teringat kt arwah mak gua yang dh meninggal setahun lalu. Ya Allah...Ampunilah dosa-dosa ibuku..Tempatkanlah dia di kalangan orang-orang yang beriman...Sesungguhnya hanya dialah ibuku di dunia dan di akhirat dan hanya Kau-lah tempat aku memohon petunjuk dan pertolongan...amin...
  10. AFAM beli rumah? dasat...gua penah pasang niat nk beli..tapi x mampu..
  11. Hehehe...gua dah angkat XboX 360 Elite. Habis saving 2 tahun gua...tapi xpe larh..berbaloi-baloi
  12. Gua nk menikah 24.04.2010 nieh..yeah!
Tu la antara event2 yang gua ingat. Sebenarnya ada lagi, tapi xkan gua nk list semua kot. Nmpk mencapap pun ada plak nieh...alamak..director dah habih meeting..line x clear nieh...gua 'end' dulu. (Sambil berlakon buat-buat ada kerja)

'Chalo Mere Bethi'

5 comments:

Afams Chan said...

wahh wahhh....

apa lagi...nasi minyak!!!!

Unknown said...

hye tunangan Hanie..(ahaks!)
first time visit ke blog neh..
tang btunang ngan Hani Radiah Hasan Shaari tu yg best dengar tu..congrats!!

selamat ber'akad nikah' ya..

Sandokhan said...

afams: hehehe...aku tgh dok kacau nasik nih..susah btul wat nasik minyak...memerlukan keazaman yg tinggi...nnt nasik minyak dh siap..aku jemput hang mai makan...

de_are_na: hye kawan Hanie (ahaks!)
terima kasih visit blog nih..
cool kang dgr 'bertunang dgn Hani Radiah Hasan Shaari' tu? hehehe...bangga..bangga..hinsh..hinsh...thnx for the wish...tenkiu..doakan kami hingga ke anak cucu cicit!....amin~

Unknown said...

mesti ar..doakan hgpa berdua bahagia ke akhir hayat..chewah..hingga hujung nyawa..ahaks!

Aning said...

wah, sudah mau makan nasik minyak!! wahaha, tahniah, tahniah~~
pasni jmpe zahril dah bawak bini.. ekeke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...