Tuesday, July 13, 2010

Joke of the Day


Rentetan Kefanatikan Akademi Fantasia

Disebuah majlis akad nikah, pengantin lelaki bernama Jamaluddin sedang berpeluh2 menanti lafaz nikahnya.

Kadi : Jamaluddin...

Pengantin Lelaki : Saya ustaz...

Kadi : Dengar baik2 ya Jamaluddin...."Aku nikahkan akan dikau dengan si Polan binti Polan dengan mas kahwinnya RM 80 tunaiii"

Pengantin Lelaki : "Aku terima nikahnyaa si Polan binti si Polan dengan mas kahwinnya RM 80 tunaiiii"

Kadi : Sah ? (ditanya kpd saksi pertama)

Saksi Pertama : Sah

Kadi : Sah ? (ditanya kpd saksi kedua)

Saksi Kedua : Sah

Kadi : Sah ? (ditanya kpd saksi ketiga)

Saksi Ketiga : Errrr....lontaran suara awak tidak jelas...saya tak dengar apa yg awak cakap....pitching berterabur ke laut..jiwa awak kosong...takde feel.... low note tak sampai, high note awak takde kawalan.. sepatutnya ditahan..falseto lemah...



p/s: Kini semuanya ingin menjadi pengkritik...

2 comments:

Afams Chan said...

hahahaha..

akhirnya ada gak posting! Welkam back bro!

Sandokhan said...

hahaha...lama menyepi aku nie, fam..baru nk wat comebacks...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...