Friday, November 12, 2010

Hala Tuju


'cilakak...!! dh lbh kurang sebulan usia blog gua nih... tapi masih xde halatuju.... jadah ape gua nk tulis... xkan nk crita arini gua mkn nasik lauk ape sume dkt lu org.... ceh.... ' - mie 'Skadar di Pinggiran'

Quote diatas diambik dari blog mmbr gua mie. Ada satu entri yang bagi gua, simple dan menarik dan buatkan gua mengelamun kejap, post 'Hala Tuju'. Kalo nk cerita pasal ke'simple'an, mmg post tuh bapak simple gila. 4 baris je! Cheittt...tapi, bagi gua, content tu yang penting. Samada isi tu mampu menjana pendapatan ekonomi negara konsep pemikiran matang ke tidak, tu yang baru betul jadik ukuran. (Bagi gua la)

Baru post 13 entri, dia dah terpikir soal hala tuju dah. Compare dengan gua, lepas gua congak-congak balik, dah 54 entri for the past three years (kalo blogger pnya level, taraf gua nie dah dikira 'bapak-malas-gila-nak-posting'), baru gua terpikir pasal hala tuju nie. Bapak lambat gila gua realized!...Kah Kah Kah...!

"Apa tujuan ko tulis blog nie, derrr?" 

Senang jer jawapan gua:

"Entah"

p/s: Bila la gua nk dapat kekuatan nk baca buku 'Blogging to Unblock' nie?

1 comment:

mie said...

haha... woi, segan gua camnih... ape2 pun... tenkyu sbb lu kejutkan gua dari tidur yg sekejap....

p/s: jom bai, kita baca buku tu sama2... amacam..?? kah kah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...