Wednesday, June 22, 2011

Bz yang tak boleh dibawak bergurau


Pagi ada meeting. Pukul 10 nak kena tarik kabel. Pukul 11 nak kena setup copier. Runsing dan pening bercampur baur.

"Toot! toot!" bunyik SMS masuk.

Gua unlocked phone, gua check message.

“RM0. Minat untuk saksikan aksi2 lincah & sorakan semangat dari pelbagai pasukan gadis sorak yang comel? Hantar ON POM ke 23268. RM1/video.”

"Sabar..sabar, bulan posa dah nak dekat..." getus hati kecil gua sambil menghela nafas panjang.

Gua sambung kerja semula.



P/S: Hilang akal ker aper gua nak invest RM1 untuk satu video semata-mata nak tengok gadis-gadis sorak beraksi lincah? Buang karan betoi! Singgit tu beli buah Jambu 88 pun kenyang.

Bongok!

2 comments:

Afams Chan said...

Haha. Baik ko layan gadis lincah kat youtube. Hehe

Sandokhan said...

hahaha...bernas jgak idea ko tu, AFAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...