Monday, June 27, 2011

Kerja Idaman Gua


Tengah dok browse carik keja, tetiba gua terjumpa post nih. Technical Support (Online Games). Kompeni bukan calang-calang beb! MSC status. But then, apa yang buat gua excited tu, sebab requirement dia. Cuba lu orang baca betul-betul.


"Passion for playing on-line games, Mafia Wars, Farmville, Frontier Ville, Treasure Isle..."

Pergh! Ini baru betul keja yang gua minat. 

Gua straight apply tanpa banyak bunyi. Kalo job nie dapat, gaji bulan ke-3 gua ingat nak belikan bini gua Ipad2 sebijik. Koghang doa-doa la niat suci murni gua nie menjadi kenyataan. Rezeki anak-anak (future). Amin....

P/S: Lepas ni, Banker Permatang Pauh takleh marah la kalo gua 24 jam mengadap Mafia Wars, Farmville kat fesbuk. Gua bukan main suka-suka. I'm doing it for the sake of this job. Preparation for interview tuh! KAHKAHKAH!

3 comments:

ParkAir said...

Pergh biar betul?? Tapi memang patut pun sebab keje dia support on9 games, kena la master dalam games2 nih.

velasrizal said...

mak ai de gak keje main game ni

Sandokhan said...

ParkAir: memang kena master bro. Tu pasal gua dok training main FarmVille balik nie. Dah setahun gua tinggalkan...kehkehkeh!

velasrizal: Gua pun terkejut jugak. Tapi, gua rasa tempat keja dia tak la se'heaven' tempat kerja GooGle kat US tu. Dah macam Amusement Park dah...hahahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...