Friday, January 8, 2010

Need Some Help

kenapa aku dapat error nih?

This post specially dedicated to AFAM and ANING dengan ucapan: 'AFAM, apsal aku xleh add blog ANING dalam bloglist aku? sila beri tunjuk ajar..attached herewith is the screenie of error that I've encountered earlier...any advice? maklum la...saya budak baru belajar blog...kalo salah, tolong sekehkan....'

Gua akhiri post gua yang serba pendek dan rushing2 nie dengan serangkap pantun:

'Dua Tiga Monyet Terbang,'
'Mana Nak Sama..Tupai Terbang'
'Kalo Kita Orang Yang Baik'
'Tentu Kita Banyak Wang???'


Ha! jawab...jawab...

3 comments:

Aning said...

Aiseh, aku tak tau plak.. org lain takde prob pon.. mungkin mase tu ramai org tgh bkk blog aku >,< (wah, berlagak siot!!)

wowo, aku tak paham, apsal org baik kene byk duit plak? aku ni kategori baik gak,biasa aje.. sbb hidup bersederhana tu kan lebih berkat (",) Ngeh ngeh ngeh..

Afams Chan said...

Apapun...ni jawapan pantun aku

Jalan-jalan jumpa amoi
Tengok-tengok rupanya nenek
Eh Zahril oiii
pantu apa ni merepek?

Hahaha
Masa sembang2 kat YM dah dapat dah kan resolution dier? Add bole cuma entry update je tak menjelma sbb maybe Aning dah set mcm tu...

Sandokhan said...

Niat di hati nk kait buah asam boi,
Jatuh tertungging, tersepak keledek,
Kalo dh nama pantun nie pantun Din Beramboi,
Dah tentu-tentulah bunyiknya merepek

hahahahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...