Tuesday, January 12, 2010

Yok Goyang

Altimet

Huarghhh....mengantuk tu, dh memang mengantuk dah...tapi gua xleh tido lagi, sebab gua tengah tunggu vclip gua (Project E.A.R - Marabahaya) habih donlod. Rip HD straight dari youtube, mmg slow banget la...tambahan plak stimik rumah gua nie mmg super lembap! Kang kalo off download, menyesal plak..sbb kt opis dh la xleh donlod skang..maklum la...dh pasang BigFix..jgn buat pasal wehh...susah perjalanan career gua nnt..hahaha..

Tengah dok stim2 layan mengantuk nie..sekali gua teringat plak road trip gua dengan badut, farid dan naim ke Penang time kenduri Kamal dulu. Biasa la..carpooling kereta badut, banyak la lagu2 halwa telinga dia yg gua dengar. Badut nie, tu la yg bestnya...apa muzik yg dia dengar, bleh kata sama jer genre dgn halwa telinga gua..ska, raggae, hiphop, metal..semua gua bleh masuk..(kadang-kadang dangdut pun masuk jgak..tapi, jarang-jarang sgt la..hahaha, cuma badut jer x ngaku dia mmg layan dangdut...hahahahahahahahahah). Panjang plak gua melalut, gua tetiba teringat Altimet, one of my peberet Malay rapper..suara dia mmg sesuai utk rapping..suara dia jenis besar dan agak2 retro sket..kira kalo lagu2 artis mesia feat Altimet, musti sedap didengar..x caya, cuba korang dengar lagu Mawar Berduri feat Altimet..mmg sedap..(padahal gua mmg pro Altimet pun)..hahaha...malam nie, keje gua carik video2 Altimet dalam youtube sambil mengadap RTO yang x kunjung habih nie...Badut penah suggest gua dengar Altimet wat live lagu Yok Goyang kt X-Gig X-Tended Musim ke-2..pergh!..layan la plak...saja jer gua post video nie utk korang layan...kot2 masuk dgn halwa telinga korang...layan jer la...gua x pandai upload video la kt blogspot nie..maklum la..saya budak baru belajar...kalo korang nk usyar2, klik jer link kt bawah tu:

Altimet - Yok Goyang (gua x sure yang main muzik tu band ape..maybe Verbalize Flo kot?)

p/s: AFAM..pagi tadi gua ada post pasal lagu Syukur kat blog ko..cuba ko try dgr yang nie plak...(dengan nada memaksa..haha)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...