Monday, January 25, 2010

Punggung Betul la !!!



"Hello....hawauyu??...nama saya abang Kassim"

Ceit!..terbawak2 dengan Idlan Raja Lawak 4 plak...hahaha..semekom..
Lama betul gua x post..hampir bersarang dah blog gua nih!..biasa la..alasan common gua.'bz'..ceh!..poyorono jer..padahal mmg botui2 gua malas..nk wat cemana...(bukan salah ibu mengandung)

Gua baru jer habih buat exam Occupational Hazard & Safety for Internal Audit.Ceh!..konon macam layak jer nk jadi Auditor..keje IT berlambak nie pun x terhandle..haha...tapi, exam tu x macam exam pun..open-book test..bukak notes pun buleh..nk berbincang pun buleh...nk meniru? laaaaaaagi la buleh sangat...so, skang gua xde keje..rilek jap sementara tunggu Office day Hari Isnin habih...(sebenarnya ada keja...Elaine suruh update software HR2000..kalo x update..alamak x bergaji arr gua dan staff2 Efogen bulan nih..ngee~)

tengah2 dok sedap melayan email dari kelakarnyer yahoo groups, gua terbaca satu survey pasal punggung dan ciri2 peribadi korang.Ceh!..hapara orang zaman sekarang..punggung orang pun nak kaji ker? Tapi, best jgak baca ciri2 nih...so, kepada korang yang baca post nih..cepat2 la refer kepada punggung sendiri..mana tau, kot2 terbetul ker...(walaupun sah-sah statement ciri-ciri nie meraban..) hahahaha.....

1. Seimbang
Paha dan punggungnya seimbang.Tidak terlalu besar.Tidak terlalu kecil. Tidak terlalu bulat. Tidak terlalu rata. Pemiliknya dikatakan seorang yang tenang dan pemurah.Bakal ibu dan bapa yang baik. Seorang ibu yang sangat penyayang.Seorang bapa yang jelas pemikiran ke man a hala tuju keluarganya dan sangat berjaya dalam kerjayanya. Perjalanan hidup teratur tanpa banyak masalah dan stabil.

2. Bulat
Individu yang mempunyai punggung yang bulat adalah seseorang yang berjiwa kental, idealistik,periang, sentiasa berse man gat, pandai mengawal perbelanjaan, suka bersosial dan boleh bergaul dengan sesiapa sahaja. Kuat mengharungi segala cabaran hidup sama ada cabaran yang baik atau yang buruk.

3. Tinggi
Punggung tinggi ke atas. Orang ini dikatakan mempunyai daya seks yang sangat tinggi. (muehehe) Sangat disukai ramai. Tidak kisah dengan kata-kata negative orang lain. Hatinya tidak mudah sensitif dengan kata-kata yang diluahkan orang lain. Suka berse ron ok. Orang ini suka membuat sesuatu mengikut hati dan perasaan bukan fikiran menyebabkannya sukar mendapat status tinggi dalam masyarakat.

4. Besar
Pemilik punggung besar dan paha besar seorang yang ro-man-tik. Subur. Sihat. Penuh rasa cinta. Sanggup melakukan apa sahaja demi mencapai cita-cita. Ceria,pemurah dan bijak menguruskan kewangan. Baginya tidak ada yang mustahil. Segalanya boleh diatasi. Jenis no problem. Sentiasa mengukur kejayaan diri dengan jumlah harta dan wang yang mampu dikumpulkan.

5. Rata
Punggungnya rata atau hampir samarata dengan badan. Ia melambangkan empunya diri yang lurus, bijak danterlalu idealistik. Tidak pandai mencari peluang berniaga. Jika perempuan, ia dikatakan tidak subur dan tidak mempunyai anak lebih dari satu. Tidak mempunyai perancangan masa depan yang jelas. Terlalu berserah kepada keadaan tanpa ada insiatif untuk memajukan diri.

Gua bajet, mamat yang wat survey punggung nie, mesti kaki stalker,kan? Jenis2 yang slalu dok stim taik burung..keh..keh...So, ada ciri2 punggung korang x?hahahaha....renung-renungkan dan selamat beramal, dude!

p/s: xde kerja ker wat survey pasal punggung? Harga gula yang dok naik tuh, kalo wat survey...laaaagi bagus.

3 comments:

Afams Chan said...

hahaha...gile unik info ni..bonts pun dah leh dibuat survey..

tp sumer compliment la...yg last je takde puji pujian...sian sape yg bonts dier rata...hehehe

Aning said...

Ish, bontot aku masuk kategori mane arr? Hahaha...

Montok ada ka? Ngeng ngeng ngeng...

Sandokhan said...

hahaha..korang nie..dok kaji bontot sendiri plak..tapi bahaya weiihhh..kang berjam2 plak korang spent kt shopping mall kaji bontot public..hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...