Wednesday, August 17, 2011

Blog Gua Blog Lucah?


*Klik gambar untuk paparan sebesar stadium

Gua bukan jenis nak mencapap traffic. Bagi gua, tulis blog adalah sekadar hobi dan bukan la nak kejar traffic-hit dan adsense pun. Kalo ada visitor yang sudi baca blog gua, terima kasih gua ucapkan. Macamana diorang sampai ke blog gua, gua boleh perhati melalui 'Live Traffic Feed' gadget. Ada yang direct taip URL blog gua, ada yang search nama gua dekat google dan ada yang taip certain-certain event macam 'nikah', 'Arsenal', 'WWE' or any keyword yang google boleh navigate sampai ke blog gua.

Tapi...

'main dengan maksu'?

Oh, come on!!

3 comments:

ParkAir said...

bukan aku punya tu!

Abejame said...

Huh...nice bleh bagi link tuh tak

Sandokhan said...

ParkAir: Hahaha...aku pun bajet bukan ko bro...

Abejame: Cis, nak link 'main dengan maksu' ke? Selera anda nie memang notorious dan kinky la bro..KAH KAH KAH!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...