Thursday, February 16, 2012

Kerol & Mael (Liga Juara-Juara)



Kerol:   Aku dengar team kau ‘sayor’ dengan AC Milan kan pagi tadi? 4-0 tuh, Mael. Apa crita, bhaii?

Mael:   Yer la..yer la. Aku tau la Arsenal kalah. Tapi, memang Arsenal main teruk malam tadi. Tactical  tunggang langgang. Koscielny & Sagna senang saja kena ayam-ayam dengan Ibrahimovic.

Kerol:   *gelak tutup mulut*  Yang Wenger komplen padang San Siro tu apa cerita?

Mael:   Padang San Siro bagi aku, agak tak masuk akal sebenarnya. Aku perasan, kat tengah-tengah jer nampak cantik, tapi kat bahagian winger, kiri-kanan padang agak becak dan berlumpur. Arsenal punya winger kiri-kanan macam tak ada fungsi langsung. Ya la, nak main wing-play macamana, padang serupa Nokhorom!

Kerol:   Dah kalah…nak salahkan padang la plak.Typical Gooners!

Mael:   Aku tak la salahkan padang. Arsenals were terrible last night. Kami kalah fair & square.

Kerol:   Izinkan aku gelak sekali lagi. Hahahahaha.

Mael:   Eh, kau ni. Dah 4 tahun aku kenal kau. Tapi aku tak pernah tahu kau sokong kelab apa. Kau fan apa nie, rol?

Kerol:   Heh! Aku? Mestilah Manchester United, the best football club in the world! *sambil angkat-angkat kening*



* bunyi cengkerik *



Mael:   Owh…kelab yang main Europa League tu, kan? KAH KAH KAH  KAH KAH KAH KAH!

Kerol:   Binawe!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...