Wednesday, December 29, 2010

Sehari Bersama Fan-Fan Chelsea (versi Sarcastic)

The actual 'taste' of glory...

2 hari setelah Arsenal berjaya membaraikan impian The Blues untuk menduduki tangga selamat 'Champions League', gua berkesempatan berdiskusi dengan beberapa warga-warga opis, khususnya fan-fan tegar Chelsea, tentang bagaimana perasaan mereka setelah Chelsea gagal mengulangi prestasi membantai Arsenal seperti season-season sebelum ini. Berikut adalah beberapa perbualan gua dengan mereka yang sempat gua ingat:

POST MATCH REVIEW

1) Nazri (Fan tegar Chelsea : Batu 9, Cheras)
"Ahh...malas ahh nak cakap dengan hang.."

2) Mohan Kumar (Fan tegar Chelsea, Rakan Chat YM! : Jepun)
(Mamat nie gagal dikesan..dah lama gua buzz nak kutuk, tapi buzz gua hanya sekadar melepaskan angin di pinggiran bukit...ciss, menyorok ahh tu!)

3) Zuena Mustaffa (Peminat Fanatik MU ketika Ronaldo masih di Old trafford : Ukay Perdana)
"Giler arr Arsenal...dah tak sayur dah...bila Ronaldo nak main balik dengan Man Utd,ek?"

4) Intan Nur Yasmine (Girlpren Gitaris Broken Riffs : Setia Alam)
"Arsenal menang semalam? sape score? Thierry Henry,ke?"

5) Mohd Muhaslly Mohammad (Orang Kapal : Rawang)
"EPL kawe dok minat, The Red Warrior jugok dihati kawe.....jom rokok mentar?"

6) Nurul Ain (No Description : Taman Permata)
"Aku x minat bola beb..."


***
Keh! Keh! Keh! Kan best kalo slalu dapat riak dan bongkak camnie...

picture credit from Daily Mail UK


2 comments:

mie said...

lu x tanya pakleh same pakli ke...?? kah kah kah....

Sandokhan said...

gagal dikesan beb! gua ada usaha jugak nk carik dalam YM..nampaknya depa sengaja invi sehingga keadaan reda...keh keh keh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...