Tuesday, October 11, 2011

Jujur Biar Bertempat


Lokasi: Port hisap rokok opis gua
Masa: 4.30 petang


Jenna: Hey Zahril. Wah, smoking alone ahh? Can I join you?

Gua: Yeah, everybody seems pretty busy lately. So I smoke alone,lah.

Jenna: So, it’s been a long time since we both smoke together. Ya la, you got bz, I got bz also. Hahaha…(sambil menyalakan rokok beliau)

Gua: Yeah…

Jenna: So, how are you?

Gua : Not much. Just finished a few task. So, now I'm taking my 5 minutes break...(sambil tersenyum)

Jenna: You’re getting chubby, Zahril.


f**k my life...



P/S: Kadang-kadang jujur sangat pun payah jugak!

Gambar gua cedok dari LayMark.com


9 comments:

Anonymous said...

jawab ja...my wife like my current condition.like teddy bear! hahaha

Sandokhan said...

Anon: A'ah la kan? Patutnya gua jawab cemtuh...aiseh!

Unknown said...

kira comel la tuh?? ahaks!

Sandokhan said...

de_are_na: Kahkahkah! Comelkah? Hanie Radiah sila jawab!

Kamalyahaya said...

True... Truee...

velasrizal said...

setuju sgt.. klo jujur pn org blh tindas

Sandokhan said...

Kamalyahaya: Cis..

velasrizal: Terima kasih bro. Akhirnya ada jugak orang faham perasaan aku...kahkahkah!

Anonymous said...

ohh bantal pelok sy harus gebu!!!;)

Sandokhan said...

Anon: OK, Anon yang kat atas nie gua komfem bini gua yang komen...kehkehkeh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...