Tuesday, October 25, 2011

Gua vs Kemampuan

Tenet...tenet

Henset gua berbunyi. Tengok dari rima bunyi, macam bunyi Whatsapp! Gua stop menjamah roti canai dan terus memeriksa telefon.

Owh, message dari budak opis gua, Ano (bukan nama sebenar)


Ano: Bro, hari khamis nie ko jangan MC tau. Aku nak mintak tolong ko sket.

Gua: Haram...lu ingat muka gua nie muka sakit ker nak MC slalu. Hah? Apadia?

Ano: Aku nak mintak tolong ko settingkan satu barang....Khamis nie aku bawak.

Gua: (Sambil menggaru kepala) Settingkan? Barang? Barang apa wei?

Ano: Alarh…ko tunggu jer lah Khamis nie.

Gua: Lu jangan la nak mainkan perasaan gua. Kang gua MC Khamis nie,kang…

Ano: Ark? OK OK..ala..aku nak mintak ko settingkan email....kat aku punya......

Gua: Punya apa..?

Ano: Aku punya...............Err...

Gua: ...

Ano: Aku punya..........GALAXY TAB 10.1 Baru.




(disconnected)


(Tidak...tidak...!!!!)



P/S: Ada sapa-sapa dermawan nak hadiahkan gua Android tablet sebijik? Selalu sangat gua tolong settingkan orang punya. Gua nak sebijik woi!!

Picture credits to LayMark.com

6 comments:

Anonymous said...

sial la.... sape weh yg rembat galaxy tab 10.1 nie??? if ade dermawan nk kasik ko, mintak utk aku sekali....

Ona (bkn name sebenar)

Sandokhan said...

Anon: Blah la lu...x mengaku pulak. Hahahaha...

ParkAir said...

Haha aku hanya mampu tengok orang punya je la weii..

Sandokhan said...

ParkAir: Kita serupa bro...teringin memang teringin, tapi kalo beli, 2 bulan jgak la aku 'bengkok'!

intan Norafzan said...

weh...toksah la galaxy tab ! amek ipad 2 la ! lastweek aku p low yat tejupak 2nd hand ipad 1 RM 800.

Sandokhan said...

intan Norafzan: Tu lah, aku dah jemu dengan IOS sebenarnya. Lepas godek-godek Tab, rasa best plak. Saja nak tambah ilmu IT. Kena la berani explore sikit. Huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...