Monday, January 17, 2011

Gua Kaya...Apa Ada Hal?


"I wanna be a millionaire...so f**kin' bad"
"Buy all of the things I never had..."

Dapat duit kali nie, banyak plan-plan gua nak kena revise balik. Sekali sekala dapat hidup kaya, sapa tak mahu,wehh? Gua dah penat berangan, kali nie gua dah nekad gua nak buat betul-betul!

Kalo cakap bab kereta, gua dah bosan pakai keta buatan tempatan. Ada duit kali nie, gua plan nak riki Alphard Vellfire habuan seketul dua.Kaler tu, dalam plannya, gua nak amik kaler putih, spot-rim 18", bumper tukar semua 5 pieces. LCD pasang 14 inci kat belakang, so senang la Banker Permatang Pauh nanti. Anak-anak kitorang yang 3 beradik tu, kalo merengek-rengek mintak susu time long-distance balik kampung, gua suruh jer Banker pasang 'Barney & Friends'...kompom setel!

Balik keja nanti, gua nak straight pegi kedai tinted. Nak survey harga V-Kool yang super gelap punya. Baru la cool. JPJ nak saman? Tarak kesah punya. Gua duit banyak. Apa ada hal?

Bab kediaman, rumah kat Sering Ukay tu pun cantik-cantik. Gua ingat esok habih keja gua nak ajak Banker pegi round-round dalam taman tu. Tengok dari mudah.my, ada kutu nak jual banglo dia 2.4 juta. Hurm, selang 3 rumah dari banglo Fasha Sendat ja. Malas nak pikir panjang, gua ingat nak beli cash jer. Gila cool, neighbor gua artis tuh! Apa ada hal?

Bab melancong, plan asal gua nak bawak Banker pegi Pulau Perhentian ja. Tapi, alang-alang dah kaya nie, kensel la cuti-cuti dalam Malaysia. Gua ingat nak melancong ke Europe plak kot? Bini gua teringin nak pegi Venice, gua plak teringin nak pegi Emirates Stadium. Sett, minggu depan gua ingat nak apply cuti tanpa gaji 2 bulan. Gua kaya, apa ada hal?

***

Segalanya berubah bila gua dapat email 'kompom jutawan' nie pagi tadi:



Giler ngko! 6.4 Million tu!

Dasar kelentong tegar! Ptuuii..!

2 comments:

mie said...

kah kah... lu kasik foward la brg 1-2 million kasik gua... bleh gua buat modal bukak kedai bundle... amacam..?? kah kah...

Anonymous said...

lately nie byk btol ayat "apa ada hal"..musti pengaruh sokernet nie..

regards,
dom (delta squad)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...