Wednesday, February 9, 2011

Awak Quote, Saya Post..Amacam? #2


"Do I really look like a guy with a plan? You know what I am? I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it. You know, I just... do things"
Heath Ledger (Joker), The Dark Knight 2008


p/s: Psycho, Sarcastic, Gore, Merciless & Funny. Ahhh...walaupun gua tak berapa minat Heath Ledger sebelum nie, (sebab dia sinonim dengan movie-movie jiwangers dan meleleh) tapi watak dia dalam Dark Knight memang terbaik. Heath Ledger FTW!!

(Kalo dia nie orang Islam, dah lama gua sedekah Fatihah dah)


Gambar dicedok dari Sung Kang

2 comments:

Afams Chan said...

betul betul! karakter yg bes!

"Why are you so serious?"

Heheheh

Sandokhan said...

haha...villain feberet aku..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...