Wednesday, February 23, 2011

Saya dan wrestling...#1

Ini tahun punya WrestleMania, HHH vs Undertaker. Match of the Century!


Umur dah lanjut. Tapi minat gua layan wrestling macam tak pernah ada hajat nak malap. Eventhough dah terang-terang orang kata wrestling tu ‘SUPER_FAKE’, Ahhh…lantak la. Janji gua hepi.

Bab kenapa gua minat wrestling tu nanti belakang kita cerita. Just nak share sket info. Bulan April nie WrestleMania. Kalo dah nama WrestleMania, match yang paling gua tunggu-tunggu adalah ‘STREAK’ match.

Sedikit info pasal sinonimnya Undertaker dan WrestleMania. Undertaker atau nama sebenarnya Mark Callaway a.k.a The Deadman a.k.a The Phenom, adalah superstar WWE yang tak pernah kalah dalam match WrestleMania. He’s undefeated (kat WM je la). Any match. Semua dia tibai bersih. Rekod peribadi beliau 18-0 setakat WM tahun lepas menentang HBK.

Tu pasal banyak nama-nama besar dalam WWE cuba untuk ‘tarnish’kan rekod bersih Undertaker nie. Tapi, semua ‘kechondang’ (Sebab skrip WWE soh derang kalah). Batista, Mark Henry, Big Boss Man, King Kong Bundy, Sid Vicious, Ric Flair, Orton,  Big Show & A-Train, HBK….semua kantoi!

Tahun nie, Triple H (HHH, The Cerebral Asassin, The King of Kings, The Game..bla..bla..bla) step up untuk challenge Undertaker for the streak match. Even though HHH is my all-time favorite superstar, tapi gua tak rasa Vince McMahon akan approve skrip Undertaker kalah kat WrestleMania.

Streak 18-0 tu memang money maker plot. The main reason why orang semua berpusu nak tengok WrestleMania live! Kalo gua jadik tokey WWE pun gua akan suruh Triple H buat-buat kalah. Kehkehkeh!

So, anggap jer la Triple H akan kalah. Takyah nak berharap sangat!



Picture credit from Official WWE

5 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

layan juga post ko yang ni

Sandokhan said...

haha...thnx dude!

Abejame said...

Mana bleh hero saya mesti menang

Sandokhan said...

sudah la abe...hero ko bukan ker 'Shelton Benjamin/Bunyamin'??? Bila masa ko minat UnderTaker? hahahaha...

Abejame said...

Shelton Benjamin??? tu Sai punya hero....hero aku HHH je muehmueh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...