Friday, February 25, 2011

"Tak Dapat Baiii..."


Semalam gua masuk website Arsenal Malaysia. Saja-saja browse, kot-kot bleh jadik registered member. Bukan apa, memandangkan Ahad nie final Carling Cup, gua teringin jugak nak layan game final bersama Gooners  Malaysia. Saja nak feel menjerit ‘goal!’ beramai-ramai, memandangkan dah selalu sangat gua jerit ‘goal!’ sorang-sorang (sebab layan match kat rumah).

Nawaitu gua memang nak apply membership. Tapi, baca-baca balik, the registration period just closed December ago. Aiseh, dah terlambat! Namun, gua tak berputus asa. Gua wrote la email kat dia punya admin, kot-kot bleh kasik kelonggaran ker…untuk fellow Gooner yang n00b macam gua nie.

But then, a few hours later, the moderator did replied my email. Pergh, respek gua kat kredibiliti bro Amri Iqwan nie, cepat dan berhemah. Sadly, memang diorang betul-betul close. Tak dapek nak buat apa-apa. Ahh…rugi betul. Kalo tidak, bleh la gua dapat:

  • Official AFCSM T-Shirt (ini yang gua paling nak sebenarnya)
  • Personalized Membership Card
  • AFCSM Car Sticker
  • Discounts and offers on any Arsenal Fan Club Supporters merchandises
  • Access to Arsenal match tickets
  • Special Offers on Arsenal merchandise direct from London (pergh, meleleh sial)
  • Access to exclusive benefits, events, activities and competitions held by the club.

Plus, untuk final Carling Cup 2010/11 nie, diorang ada buat T-shirt khas sempena this final cup. Kira memang limited la. Dah kalo namanya limited, memang untuk members only la. Dan kalo dah namanya members only, gua yang non-members nie jangan mimpi la nak angkat satu. 

Aduhhh…down gila bai!!

Click on the image for larger view

2 comments:

manki said...

ermm.. time nk menang cup la baru nk register.

Sandokhan said...

cuba jaya jer..mana kot2 ada chance...last2..tarak rezki, maybe next season la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...