Tuesday, December 18, 2012

Setakat Sembang....Sapa Pun Boleh!

Pergh...

Bulan 12 dah masuk hari ke 18 boleh (belas), tapi satu entri December menatang apa pun gua tak post lagi. Gua sebenarnya bizi, betul real punya bizi ni.

Banyak benda yang berlaku start dari last entri ''Zomba'' yang gua post itu hari. Misalnya, gua eksiden terlanggar pintu teksi, George St.Pierre dah jadi juara dunia, Arsenal dengan Bradford City pun tak boleh nak lepas saringan Capital One Cup, bla...bla..bla.

Semua tu, gua sebenarnya memang dalam kepala ni nak ulas bertubi-tubi dah. Tapi, disebabkan masa tak berapa nak ''ample'' dengan gua, gia skip dulu. Skip punya skip punya skip, habih semua cerita gua lupa.

Tapi, seriously, gua tengah ada idea nak tulis cerpen ni. Tapi, post sikit-sikit saja. Bait by bait. Berlandaskan apa cerpen tu, nanti gua cerita. Ada la sikit angan-angan nak hantar pergi Neon Terbit buat Blook, tapi gua nie pemikiran stended '''meleis-meleis' lain la...angan-angan saja lebih. Hasilnya tarak pun.

Tapi bab cerpen tu, gua tak tipu woi...

Serius gua cakap ni.

Lu orang tunggu saja la....

Adios!


P/S: Gua tak boleh tengok Teksi sekarang ni. Phobia sial!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...