Monday, February 18, 2008

3's and the 7's



Hari tu gua saja ronda-ronda gi Ampang Park..saja nk cuci mata layan awek2 AmPang..(ces...poyo jer ayat)..saja nk mengabihkan masa lepas keja...tengah gua dok jalan tu...lalu la satu spot (gerai kecik) kat tingkat II yang jual game2 PS2...biasa kalo lalu kedai cenggitu..gua buat bodoh jer...memandangkn time tu gua betul2 tengah kering..nak nak plak gaji baru saja hancuss...hahahha...tapi,tetiba gua ada terasa aura yang buatkn gua rasa nak mendekatkan diri dekat gerai tuh!heran jgak gua...ada bunyi2 yang buat halwa telinga gua nie rasa betul2 masyuk la....smpi jer kt gerai tu..tiba2 ada la sorang mamat yang jaga kedai nie tgh layan game Guitar Hero III : The Legend of Rocks..peh!yang bestnya,mamat tu main dengan console PS2 jaa...(biasa game2 guitar hero nie..kena beli set gitar dia..paling murah,busuk2 pun nk dekat seRaT jgak la...)..

peh...teruja gila gua tengok...dekat2 15 minit la gua terpacak cam tiang gol layan mamat tu main...masa tu dia tgh main lagu "Tenacious D - The Metal"...sekali dia boleh toleh kt gua plak kn..."bang..try arr...layan nih!..saya dh Unlock Tom Morello...dasat!!!"..apa lagi,mamat tu dh offer...gua try arrr main...main punya main..aiseh!layan arr pulak...dh agak lama main,gua sendiri dh x tahan...terus gua sambar game nih!(walaupun duit beli game nie sbnarnya gua nk buat isi minyak motor...hahaha)

balik jer rumah...x sempat bukak baju keje..layan terus!main plak dgn kamal..main co-career..buat band nama "TENAC"...serius beb!game nie mmg layan...gua start main dari pukul 9.30 malam..sedar-sedar dh pukul 3 pagi siut...hampeh sungguh!mmg melalaikan...tapi best!banyak arrr band2 yang ternama menyumbang lagu dalam game nie...antaranya Queens of the Stone Age,RHCP,Rage Againts The Machine,Pat Benatar,The Who,Tenacious D..banyak lagi la...kalo gua nk detailkn...ada almost 74 tracks semuanya,termasuk unlockable songs...layan beb!dengan duit korang menang gig tu,korang bukan saja bleh unlock lagu,korang bleh unlock character gitaris2 ternama,macam Tom Morello, SLash, Lou..banyak lagi la...gitar-gitar ternama pun bleh unlock..paling gua minat..gitar Tom Morello yang dicustomkn oleh dia sendiri..ada tulisan "ARMED THE HOMELESS"..kalo korang mmg minat jenis2 game camnie..korang x menyesal la kalo beli...

skang bukan setakat gua jer dah gila men game nie...dengan bebudak2 rumah gua dh sasau dh..Kamal,Arul..makin hari drg makin improve siuttt...cess!jeles gua...insyaAllah,masuk jer claim gua bulan nie...gua nk beli gitar PS2..main pakai gitar plak...lagi layan sket!hah!..satu lagi...ada satu track dalam game ni yang gua minat gila...pendek kata,smpi bleh terbawak2 dalam mimpi arrr...lagu Queens of the Stone Age - 3's and the 7's..lagu nie music dia pelik sket..starting dia pun dh catchy..dan apa yg buat gua minat lagu nie..bass dia sedap...jenis banging2 pun ada...kalo korang rajin2..donlod la kt internet lagu nie..(amaran:untuk peminat2 muzik rock jer..muzik jazz,R&B,zapin,irama malaysia xpayah nk gatal2...buang karan jer!) gua letak lirik dia kt sini..lagu dia,korang search arr sendiri...hehehe



cover album QotSA - Era Vulgaris (2007)


3's and the 7's

Lie, lie to my face
Tell me it ain't no thing
That's what I wanna hear

Take, your lie to the grave
That's what an old friend told me
Look what it did for him

The truth hurts so bad, wouldn't you say?
So why tell it?
If ignorance is bliss, then I'm in
Heaven now

Run, you'll never escape
You see, you'll go nowhere
Based on who you appear

Broke, laid to waste
Turn into sweet no-things
Kiss you goodbye

The truth hurts so bad, wouldn't you say?
So why tell it?
If ignorance is bliss, then I'm in
Heaven now

Keep going over and over again
The never ending places I've never been
No one's catching on
Callin' my bluff
The devil made me holier than I've ever been

What'd you do?
Say it with a smile, boy
Making us all forget

What'd you do?
Say it with a smile, boy
Making us all forget

Making us all forget
Making us all forget

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...