Monday, February 18, 2008

Karok-karok dengan geng kampung





pergh....balik CNY hati tuh rasa macam heaven gila..maklum la..last skali gua balik time Hari Raya Haji dulu...tu pun sebab Pak Bin ajak gua jadik dia punya videoman time dia nk bertunang dgn awek dia ...kalo x..mmg gua dh malas nk balik dh....but then..balik kali nie mmg best...banyak sebab la yang membuatkn trip kali nie best gila..yer arr...mana x feel...2 minggu sblm CNY gua gi carik tiket...HABIS!!! ..macam orang gila gua round-round cari tiket area Pudu+Hentian Jalan Duta tuh!..gua mmg dh frust menonggeng gila arr xdpt balik...dh la dulu gua dh janji dengan acu+geweng, gua nk datang kenduri diorang...agak kelam kabut la jgak time x dapat tiket tu..

kalut x kalut...bukan gua sorang saja "kalat" x dapat tiket...sekali dengan aripp (ariffudean) x dapat tiket daa~..hahahhaa ada jugak member sekapal..masa tu,gua dgn aripp dah berserah jer la...terima kenyataan untuk terpaksa "spent"kn cuti 4 hari kt KL...sekali,seb baik arr pion call ajak balik..pergh!gua terus kontek aripp..LEEEGA...nikmat x terkata arr dpt balik...serupa melepaskan biawak yang melekat dekat betis kering gua nie...layan...~

banyak aktiviti/plan yang gua dh rancang kalo dpt balik time CNY kali nie...kenduri acu dengan geweng (accomplished),karoke(accomplished),tgk wayang CJ7 (gagal,Mat Pion punya pasal arr nie...),berkubang (accomplished), lepak pekena Sate kt Ban Pecah (gagal!cess!!)..hahaha...cuti 4 hari ja,plan x hengat..macam cuti tuh lama jerr....apapun,balik kali nie..apa yg buatkn gua xleh lupa...time karoke la...pergh!bukan pasal gua x penah karoke...(weh!silap la gua x penah karoke...see the legs la...cuba tanya mana tokey karoke area Parit Buntar yang x kenal gua....?hahahaha..)..cuma..kali nie...gua,aripp,jan dengan mat pion ada karnal terbaru dalam menjayakan aktiviti karoke kali nie...PEEM..har...har..har...serius beb!gua terkejut gila peem join karoke kali nie..yer arr...mamat tu selama berbelas2 tahun gua kenal...memang jenis pendiam+malu-malu sket...dengan laki pun dia layan malu jgak..(ntah hapa yang dia malu dengan laki ntah la....) apatah lagi nk ajak melalak dalam bilik karoke...mmg xdak la....

tapi kali nie dia lain macam beb!...dia punya layan karoke tu....macam kami yang the rest nie xde jer dalam bilik karoke tuh...siap layan pitching-pitching lagi tuh!...rilek jer dia bantai lagu-lagu yang high-note...siap menjadik lagik tuh!terkebil-kebil gua dgn pion sekejap....hahahaha..serius gua bangga gila...rasa terharu pun ada...har...harr...har...PEEM,gua respek lu la...walaupun sebab gua dengan aripp, lu semayang isya' pukul 3 pagi, tapi at least gua dh berjaya mensabotaj sifat-sifat "lelaki melayu terakhir " lu tuh!....hahahahhaa....pasnie,xdak la title PEEM yang pemalu+berhemah tinggi+bersopan santun...cuma yang ada..PEEM yang rock+ballads....xpa PEEM, saham hang masih tinggi lagi di mata awek-awek taman Harapan Parit Buntar....hahahahaha.....yang bestnya...pukul 7:30 petang tadi..tengah gua baring-baring baru lepas balik keje...tup!tup! henset gua ada bunyi SMS...sekali PEEM hantar SMS daaa~....dia ajak karoke lagik!..pergh!....boleh tahan mamat nie,..sekali kena terus gian ka macha...?hahahahahahahahhahahahahahahaha.........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...