Monday, February 18, 2008

Clash of the Titans



Mak aiii....eh!lupa plak...semekom! pergh!..minggu nie merupakan antara minggu-minggu gerun gua..sebab minggu nie FA Cup round 5.Bleh plak Arsenal lawan Man Utd plak tuh!yang paling hampeh plak,kt Old Trafford..pergh!psycho...psycho....
Basically,bagi pendapat peribadi gua la...Arsenal gua rasa xleh menang arrr...ntah arr..kadang2, Wenger punya plan nie, kadang-kadang fans sendiri xleh nk bajet..ada few reason la yang menyebabkan gua sendiri x yakin Arsenal xleh menang..antaranya...
  1. main kt Old Trafford..mmg problem sgt..
  2. gua baru jer check injury list dalam arsenal.com tadi..ramai gila star-star Arsenal injured..antaranya Adebayor (muscular injury-maybe x dapat diturunkan), Almunia (not fully well), Bacary Sagna (x sakit pape pun..x diturunkan sebab Sagna ada masalah peribadi yang x dapat dielakkan)..Clichy (knee problem+tight hamstring !peh...combo!)..Rosicky (slight hamstring),Walcott (thight problems), Robin Van Persie, RvP (toksah dok kata apa la...mamat nie mmg selalu injured..malas arr gua nk described apa jenis injury dia...)
  3. gua rasa Wenger sendiri x target nk menang dengan Man Utd nie..instinct gua kuat mengatakan Wenger akan turunkan player-player muda utk game esok pagi.selalunya camtu la...Wenger nk player-player muda experienced the most devastating moments bila lawan dengan team sekuat/sehebat Man Utd.. (hebat/kuat ker drg nie..?gua rasa biase jer...)
Apapun,gua xkan argue dengan Wenger punya long-term plan..gua sentiasa percaya dengan percaturan Wenger..kira dia nie macam GodFather la untuk Arsenal...hanya dia yang lebih mengetahui apa yang terbaik untuk skuad the Gunners..macam fanz Arsenal seantero dunia quote:
"...Once a Gunner,is always a Gunner..."


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...