Monday, February 18, 2008

Sekali gua teringat daaaaaaa..



Boring-boring sambil tunggu datang mood nk 'selam', saja jer gua 'kelebek' (orang utagha panggil kelebek..kira kalo orang KL ckp 'belek' la..~) My Pictures dalam NoteBook gua..kelebek punya kelebek..sekali gua ternmpak gambar nie..usyar tarikh,18 November 2007..hahaha..baru gua ingt!gambar nie time gua sesaja buat-buat sakit amik EL (emergency leave) sebab saja nk turun melaka jumpak member-member lama..hahaha...sori Efogen,gua tipu sunat je..hahaha...

Sekali tgk gambar nie,xde la sepesel hapakebenda pun,tapi bagi gua..selekeh-lekeh gambar nie,ada dia punya sentimental value woo0o0o0o....gambor nie gua snap! masa tengah lepak minum2 petang dgn Bob,Amir,Wanja dan Yout kt Mamak Taj Mahal,Ayer Keroh..masa tu gua buat2 sakit,sebab nk cuti,nk turun Melaka..saja nk spentkn week gua yang selalu sangat boring bersama member2 gua kt Melaka..at least gua enjoy gi melaka walaupun terpaksa sakit pinggang 2 jam atas EX5 dari KL-Melaka....tgk gambar nie,peh!gua bleh mengelamun plak!alangkah bestnya kalo dapat hidup kt Melaka..balik pada zaman-zaman gua study kt KUTKM dulu..(dlu KUTKM..skang dh UTeM)..layan siut!best gila..mmg life gua masa tu pikir nk seronok jaa~..nk ponteng kuliah,gua ponteng..mmbr2 ajak lepak kt mamak petang2 lepas kuliah,gua join...main badminton,gua join...karoke,x payah ajak pun gua join...pendek kata,gua mmg suka la life kt Melaka masa zaman-zaman gua extend PSM dulu..time tu,gua,abe,beto,bob,ide,sai,apek,yout,pakya dgn rakan-rakan sekutu yang lain keje part-time buat Maintenance komputer notebook kt sekolah-sekolah area Melaka,bawah pengurusan One DataBase sdn.bhd..boleh la nk hidup masa extend semester sebab PSM dulu...kalo setel satu sekolah menengah,dapat la RM60..sekolah rendah,RM40..masa tu gua partner dgn Abe..mmg kami pulun gila2 cari duit masa tu...bole la dapat dalam RM200 seminggu..struggle cari duit masa tuh! satu sebab nk survive..satu lagi masa tu gua tgh aim nk angkat PS2..so,dengan duit tu la gua hidup masa zaman tuh..susah senang,sengkek..jimat..mmg semua gua rasa ahh time tuh!peh!...,kenangan beb!

berbalik pada gmbar nie..gua rasa gua bleh ingt lagi cawan2,gelas2,plastik yang ada atas meja tu..sapa punya..kalo x salah gua:
  1. Teh Tarik Wanja Punya
  2. Teh Madras gua (rasanya la...)
  3. Teh Madras Amir
  4. Teh Madras Yout (kompem betul!)
  5. Air Kosong Bob
  6. Teh Madras Bob
  7. Apam balik sapa ntah? (Gua rasa,Yout punya tuh!)
  8. Plastik Goreng Pisang Bob beli (Plastik jer...Goreng Pisangnya dh habih dikelepet!)
hahahaha...peh!best arr kalo dapat lepak camnie lagik...wehh..kengkawan,apa jadik kt korang skang?lama x dengar kabo ahh...gua rasa cam nk turun Melaka..tapi tgh xde sen ahh plak!damn!
Bob..nanti gua nk copy Kisah Kaisara full episode kt lu..hahaha...

aiseh..mood nk 'selam' dh datang dh nie..mata gua dh beratt..gua chow dulu..selamat hari Jumaat!jangan lupa Semayang Jumaat (aaaaa...gua dh sebulan ponteng semayang Jumaat nie!)



1 comment:

Mr.Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...