Sunday, February 24, 2008

Gunner's European Dream


The Gunners masa tgh training


Skuad Milan time training kt Emirates

Orale!

Agak2 seminggu jugak la gua x post dalam nie..seingat gua..sejak lepas game dgn Milan hari tuh...gua mmg agak2 malas la nk post...Well, just as I thought,Arsenal seri dengan Milan 0-0..kt Emirates plak tuh!..seb baik gua x tgk game tu..kalo tidak,buat penat jer stay 3 pagi..apapun,based on this result,gua rasa peluang Arsenal still ada+tipis,tapi,still kena 'all-out' la kt San Siro nanti...malang pun ada jugak Arsenal season nie..selalu xde luck..ntah arrr...nak menang kt San Siro?well,gua yang hard-core fan pun x yakin boleh menang...harap2 ada la miracle akan muncul nnt..

Game dengan Milan tu(gua tgk Delay Game jer..x tgk Live)...agak2 bahaya jugak la bagi Gunners..banyak gila attack2 bahaya dari Milan..time Gunners attack,payah plak nk lepas Maldini..berapa kali Hleb kena cantas dgn Maldini time nk cross..pergh!mmg legend arr Maldini nie...cara dia main,pace+agility..x mencerminkan yang dia tu dh tua langsung!Arsenal ada satu jer peluang nk gol,..Adebayor..tapi,slack kene tiang la plak...adehhh!

1st eleven Arsenal mmg Wenger susun dh cantek dh...
  1. Lehmann
  2. Toure
  3. Gallas
  4. Sagna
  5. Clichy
  6. Hleb
  7. Eboue
  8. Fabregas
  9. Flamini
  10. Adebayor
  11. Eduardo
tapi,tuh arr...mmg bad luck sgt arrr...Toure main 7 minit jer..pastu keluar..injured!sial sungguh!...seb baik Senderos ganti..ntah arrr..ramai gila player injured..smpi Eboue dgn Toure trpaksa jugak main..tengah penat tuh!..see,bila player lack match fit,mmg senang injured la pastu...dan Toure dh membuktikan kenyataan gua diatas tadi...Milan punya 1st eleven pun bukan calang2 jugak arr...

  1. Kalac (mana punya keeper daa~)
  2. Nesta
  3. Maldini
  4. Kaladze (tua..tapi hebat gila...respek..respek)
  5. Oddo (tua nk mampus..x reti2 nk retire ka?)
  6. Gattuso
  7. Pirlo
  8. Seedorf
  9. Kaka
  10. Pato
  11. Ambrosini
Seri nie,bagi gua bukan la satu result yang memalukan..sepatutnya fan-fan Arsenal harus bangga la..Senderos banyak kali cantas seedorf pnya movement..ada satu part yang dia block Kaka pyer shot tuh!..peh...dasat gila...terharu gua tgk cara dia main..mmg all-out+berhempas pulas...patut arr last skalu dpt Man of The Match..gua bajet..Arsenal kena 2-0 time kt Emirates..tapi,seri 0-0,kira orait arr tuh!nanti kt San Siro,lain punya cerita la....!


Clichy cuba nk melepasi Gattuso


Liverpool menang dengan Inter 2-0..Kuyt sebijik,Gerard sebijik..kalo gol Gerard nie,korang mmg dh boleh agak dh la cemana gol dia..Man U seri dengan Lyon 1-1..aiseh!last minit plak,Tevez bleh score!adeh!!...deret mamat nie jadi Last Minute Hero..bonci den!yang boleh buat Man U berlagak,drg seri kt away...pasnie,mmg drg ada advantage yg besau la time Lyon main dekat Old Trafford...adeh!masak arr Lyon pasnie..xpa Lyon,train Karim Benzema tu betul2..sure bleh pnya...main keji2 sket cam Ronaldo,buat2 jatuh dalam kotak penalti..mesti Lyon boleh punya..!har...har..har...har...(gelak setan!)

ok arr..kepala gua dh pening semacam jer nie..nmpk gaya Medula Oblogata dua dh kasik signal dh nie...gua selam dulu!..eh,sebelum gua blah,hayatilah kata-kata hikmat dari Wenger nie:

"I feel we played outstandingly well against Milan, a team who were in three Finals in the last five years. We didn't give them a chance, they did not create one goal chance." -Arsene Wenger-


CIAOOO!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...