Monday, February 18, 2008

Aku dah agak dah...



Ceh!mimpi buruk gua dh jadik kenyataan jgakk..keputusannya : skuad Gunners telah dibelasah oleh skuad Syaitan 4-0. cess!agak2 tensen jgak arr gua tgk result nie.. gua mmg dh bajet Arsenal akan kalah..tapi,xde la seteruk nie...damn!damn!sakit jiwa gua cenggini..

Ekceli,tengahari sblm game,Mabin (bukan nama sebenar) ada ajak gua tgk game nie kat Kayu Nasik Kandar,Danau Kota..tapi,instinct gua kuat mengatakan bahawa game nie mmg buang karan, sebab Arsenal mmg xde chance lgsg nk menang..gua ckp nie bukan as a fact yang Arsenal takut dengan Man Utd,tapi "bad luck" Arsenal sebab banyak star2 yang injured.So,gua tolak arr invitation PakBin nk tgk kt Danau tuh!

Ptg sblm game,gua,pakbin+adik dia dgn mat pion kuar tgk wayang citer "Dunia Baru" the movie..cheewah!enjoy arr konon.kira mcm enjoy nk sedapkan hati sebelum jiwa merana lepas game..habih tgk wayang,masa drg hntr gua balik,mabin ada buat ayat-ayat perli plk kt gua..gua ingt lagi ayat dia.."OK arr zaril..malam nie,4-0,ok?"cess...agak2 yakin Man Utd nie..gua xleh nk buat apa la..terpaksa la gua releasekn satu senyum yang gua sendiri rasa x ikhlas gila...hahahahaha....
jam baru pukul 9.30 malam,tapi gua dh rasa jiwa kacau dh nie...tetiba sorang mmbr gua, (miss *****) tipon gua ajak tgk wayang..cantek ahhh...ada chance nk enjoy!!mmg gua malas nk pikir panjang2 game FA nie..citer CJ7..show pukul 1 beb! sblm game,gua ada pesan kt Aripp yang baru menerima kekalahan lepas Liverpool bertemu dgn Barnsley 1-2.huhuh...agak2 tensen jgak arr mamat tu....gua pesan, papehal tolong updatekn game sbb gua tgh tgk wayang..tgh sedap layan CJ7,aripp plak hantar msg yang kurang menggembirakan...msgnya ada seperti gmbr dibawah..(kalo korang dpt baca la...)

msg yang menyedihkan dari aripp


pergh!(namblas kali)...baru 1st half dh 3-0 kena titik..siap eboue kena red card lagi tuh!aiseh...balik rumah,gua terus bukak Soccernet.com..sekali full time 4-0 daaa~...Rooney sebijik,Fletcher 2 bijik dgn Nani sebijik...aii,seronok korang!.sekali gua tgk skuad list Gunners yang main,Adebayor pun Wenger terpaksa turunkn..tu pun minit-71..pergh,mmg gua rasa Wenger mmg terpaksa buat camtu untuk mencantikkan keadaan...even terpaksa turunkn Adebayor yang x fully fit utk main.starting 1st eleven Arsenal pun gua tgk kurang meyakinkan..
Lehmann,Toure,Gallas,Armand Traore (main tmpt Clichy),Hoyte (main tmpt Sagna),Fabregas,Eboue,Hleb,Gilberto,Bendtner dgn Eduardo..aiseh..Toure dgn Eboue bagi gua,x patut diturunkan lagi...sbb drg tgh penat lepas African Nation Cup..Eboue nie,kalo dia emo+penat..mmg dia main cam sial...gua tgk cara dia terjah Evra pun mmg nmpk sgt dia tgh demoralized..(cheewah..omputih tu..hahahaha).Left Back+Right Back hancusss!!!..tmpt Hoyte (yang sepatutnya tempat Sagna) kena attack gila2 punya...Nani agak banyak kali arr ayam-ayamkn Hoyte..cess!kalo ada Sagna nie..mmg x lepas arr dia...fabregas main OK jgak la..kira nmpk dia berusaha nk fixed the game..passing dia banyak jugak yang nmpk nk menghasilkan gol..tapi,si mangkuk Eduardo plak banyak buat hal..adehh!..dia nie nk kena pair dengan Adebayor jgak..baru nk nmpk menjadi..Bendtner,dia nie xleh main full,at least kena masukkan dia lepas second half ker...x masuk terus ker...lebey kurang camtu arrr...

hm...apapun,result tetap result..and gua terima kekalahan nie sebagai azam bagi skuad Gunners untuk terus bangkit..gua rasa fan-fan Arsenal seantero dunia pun pikir sama macam gua pikir..so,hari nie gua mmg terpaksa pekakkan telinga dan bersabar jer la dengan celebration fan-fan Devils..gua rilek jer...(fan Arsenal mmg kena rilekk)..esok gi opis, x tau la apa nasib gua..hm...pasnie,bala baru akan menyusul...rabu nie..Champions League second round..jmpa AC Milan..(apala malang sgt nasib Arsenal season nie...*sigh*)..main kt Emirates dulu...harap skuad Gunners dapat cepat recover from this heavy defeat..ntah!kalo korang tnya gua..dgn Milan nie pun gua sebenarnya x yakin boleh menang...giler arrr..drg ada trio KaPaRo (Kaka,Pato,Ronaldo)
pastu Seedorf, which is very very accurate dengan long shot dia..Maldini+Nesta yang mmg kental bahagia defend..pergh! masak jugak Arsenal nak lepas dgn diorang dalam stage nie..jangan kena titik berkoyan-koyan dh arr....tolongla Wenger..buat la sesuatu...arrrr.....

hm...yang herannya,xde plak Mabin msg2 gua/kontek2 gua lepas Man Utd menang nie..biasa kalo lepas game2 cenggini,gua dh berkilo2 dikutuk dh nie...heran plak gua!..xkan berpura2 cool kot??weii Mabin,tolong la hantar msg2 berlagak hang weiii..apsal hang act pelik plak nie...????wargh...kah...kah...kah..kah..kah..kah....(gelak orang jiwa kacau)
Amar,camna nie bro?lu kata bleh menang...4-0 kena titik nie bro! jom ahh kita sambung Street Talk kita weii...bincang apa yang x kena pada game malam tu...bleh predict skali game dgn Milan rabu nie...hahahahahaha....

3 comments:

Anonymous said...

rileks bro...aku pun Gunners jugak..kira kena rilek...dgn AC Milan mesti kita bleh fight punya..

Jack

Anonymous said...

mate..perhitungan sebenar bagi aku adalah pemburuan takhta & mahkota dlm EPL..aku xmau komen lebih2 atas kemenangan megah 4-0 ni..arsenal xpakai complete set 1st eleven atas hal2 xdapat dielakkan.aku paham tu..adios dari OT

Anonymous said...

komen di atas daripada fanatik skuad syaitan...mabin & zek - serdang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...