Monday, February 18, 2008

Carnal '4' LifE



Gua suka tgk gambar nie..antara MasterPiece Pio yang gua kagum gila...bukan gua kagum sebab gmbr gua ada dalam poster nie...gua kagum sbb kesabaran PiO dalam menahan kelecehan dan kelelitian beliau nk cut kepala-kepala gmbr kitorang..edit dalam Photoshop..pastu carik gmbr background bebudak Vietnam yang bleh matching dengan kepala-kepala kami untuk diimposekn.....peh!lu mmg kreatif arr PiO...menangis Ujang kalo tgk hasil kerja tangan lu...hahahahhaa.....

ekceli,gua saja nk jer nk menyelit pasal perkataan "carnal" yang gua selalu sebut-sebut tuh!gua dpt perkataan nie lepas gua layan cerita "Blood In,Blood Out"..peh!mmg class arr cerita Mexican-American nie..banyak ayat2 derang yang masyuk2,catchy2..jalan cerita mmg superb!ahh...gua malas ahh nk review pasal movie nie..korang kalo mmg minat tgk citer2 pasal criminal organization,mafia-mafia,yakuza,triad,godfather...korang mesti suka citer nie..korang carik ahh kalo korang nk tgk...kalo x jumpa,buzz gua..gua leh kasik pinjam DVD gua yang gua burn kt bob! (courtesty kt Bob sbb dia la yang donlod citer nie)

Carnal nie..kalo ikut Urban Dictionary,ada 2 maksud:(Cheewah!macam propesser la pulokk)

Carnal :

  1. Spanish word that means brother. Sometimes friends are so close they call them selfs carnales (BROTHERS)" You're like a brother". But, carnales does not mean homies. You don't just call any one of your friends a carnal, just someone close to you. Someone you trust. Not all your homies are your carnales. Usually a younger brother would be called " CARNALITO" a sister sometimes called a "CARNALITA" or " CARNALA"
  2. Friends that you trust with your life!

contoh macam:(siap bagi contoh lagik tuh!)
  1. FRIEND EX: We've known each other since we were young, we're like carnales.
  2. FAMILY WISE: This is my carnal. my brother.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...